Saturday, May 4, 2013

BONGKAR : Video Sumpah Laknat Saiful Di Depan Kaabah Meragukan

Dah tengok video Saiful Bukhari mengangkat sumpah laknat di depan Kaabah. Video tersebut pada 9 April 2012 tetapi baru dipublish di youtube sempena lagi 3 hari akan mengundi. Firstly aku tengok, wahh biar betul. Kalau betul Saiful Bukhari betul, harap kebenaran akan menjelma bagi pihak beliau. Tetapi kalau tidak benar, aku harap ALLAH melaknat dia kerana mempersendakan kekuasaan ALLAH S.W.T.

Aku tak sure sama ada aku akan ditangkap atau tidak kalau aku buat pendedahan yang aku rasa aku betul. First aku tengok, memang aku percaya video nie benar sebab video bewarna dan mempunya suara. Tak macam video-video UMNO/ BN buat yang video lucah. So aku pon tengok berulang-ulang kali untuk trace wajah muka Saiful samaada terdapat perbezaan tone. Ada sedikit. Oh it tdak boleh dijadikan bukti. Then ada something aku rasa tak kena.

Cuba perhatikan pada minit 1.03 saat.

Cuba perhatikan di saat ada seorang hamba ALLAH berbaju putih melalui di belakang badan Saiful. Seperti bertindih dengan Saiful walhal badan Saiful tidak sama sekali bergerak mahupun tersentuh. Aku pon jadi tanda tanya. Adakah ini hanya video menggunakan skrin hijau macam filem Cicakman dan Merong Mahawangsa. Aku tak mahu tuduh siapa yang create video ini. Tapi aku rasa ini satu penipuan.

Mereka dah mula belajar edit video bewarna dan bersuara, tapi hampa perasan tak, di kalangan ramai-ramai, suara Saiful amat jelas sekali berbanding background belakang. Itu mustahil. Cuba pergi market, rakam, background sangatlah bising. Allahuakbar. Sampai begini sekali politik Malaysia

Satu perkara lagi yang Sabahdaily perhatikan  ialah yang orang berjalan dibelakang Saiful itu kelihatan amat rendah walaupun orang tersebut menghampiri rapat Saiful. Apakah Saiful terlalu tinggi atau orang yang lalu dibelakangnya itu terlalu rendah. Ini meragukan.

P/S : Ya Allah Ya Tuhanku, tunjukkan lah kebenaran kepada semua rakyat Malaysia. Amin. -fizgraphic.com

42 comments:
Write comments
  1. kepada mana mana pihak yang terlibat TIDAK TAKUT KAH DENGAN ALLAH INGAT LAH.KITA HANYA INSAN KERDIL DISISIH NYA YA ALLAH TUHAN KU AMPUNILAH KAMI SEBAGAI HAMBA MU DIMUKA BUMI INI,BERILAH HIDAYAH KEINSAFAN PADA HAMBA HAMBA MU INI AGAR BERMUHASABAH DIRI

    ReplyDelete
  2. Menjelang hari pengundian pada 5 Mei ini, rakyat diseru agar memantapkan sokongan untuk memastikan kemenangan besar kepada Barisan Nasional (BN) dan seterusnya kembali menerajui mandat kepimpinan negara.

    ReplyDelete
  3. Setiausaha Veteran UMNO Malaysia, Datuk Mustapha Yaakub menegaskan bahawa hanya BN yang dapat melaksanakan kesinambungan pembangunan yang telah dirancang bagi memastikan Malaysia mencapai negara maju pada tahun 2020.

    ReplyDelete
  4. “Kita mesti menunaikan tanggungjawab sebagai rakyat dan menolak semua tipu helah serta kemungkaran yang telah dilakukan oleh pakatan pembangkang,” katanya

    ReplyDelete
  5. Tegas beliau lagi, lihat saja bagaimana pembangkang mentadbir selepas PRU ke-12 lalu dan mereka berani meletakkan atau menamakan macam-macam perkara termasuklah buku jingga dan ekonomi negara melalui pembentangan bajet sedangkan janji-janji yang sudah dibuat tidak dilaksanakan.

    ReplyDelete
  6. “Kabinet bayangan, bajet alternatif, buku jingga dan hudud hanyalah antara bahan propaganda dalam sandiwara pembangkang untuk menarik perhatian rakyat khususnya bagi mengalihkan tunpuan rakyat.

    ReplyDelete
  7. “Rakyat juga tak pernah lupa dengan janji 16 September kononnya kerajaan akan bertukar kepada pakatan pembangkang kerana itu juga adalah sandiwa terbesar mereka.”

    ReplyDelete
  8. Tegasnya lagi, sekiranya benar kepimpinan pakatan pembangkang khususnya PKR sendiri berjuang untuk rakyat maka tentunya mereka akan mencari pemimpin di kalangan rakyat dan bukannya mengguna pakai kembali bekas pemimpin dari BN.

    ReplyDelete
  9. “Ini semua mainan politik pembangkang yang hanya tahu berjanji, berjanji dan berjanji sedangkan sehingga sekarang iaitu hampir satu penggal mereka mendapat mandat di empat buah negeri tetapi apa yang telah mereka lakukan?

    ReplyDelete
  10. “Sudahlah tidak bawa sebarang pembangunan kepada negeri-negeri tadbiran mereka malah banyak pula masalah yang timbul sebagaimana di Selangor, Kedah dan Pulau Pinang.

    ReplyDelete
  11. “Kemungkaran yang dilakukan oleh pemimpin-pemimpin pembangkang wajib dihentikan demi kesetabilan politik, perpaduan umah dan kemakmuran ekonomi,” katanya.

    ReplyDelete
  12. Justeru, beliau mengingatkan rakyat keseluruhan agar terus menolak kata-kata manis pembangkang yang sanggup menyatakan maca-macam janji sedangkan ia bukanlah bersifat realiti.

    ReplyDelete
  13. “Kata-kata manis pembangkang adalah sandiwara biasa sebagaimana mereka banyak memainkan peranan dalam pelbagai janji-janji yang ditaburkan sebelum ini kepada rakyat khususnya dalam semasa berdepan Pilihan Raya Umum (PRU) ke-12 pada 2008 lalu.

    ReplyDelete
  14. “Siapa yang berjanji pada ibu tunggal dan golongan warga emas di Selangor sehinggakan mereka telah membawa tuntutan hingga ke mahkamah? Bukankah ini juga muncul hasil daripada sandiwara pemimpin pembangkang?”

    ReplyDelete
  15. Tambah beliau, apa pun yang dilakukan oleh Anwar, BN tetap teguh dan kukuh kerana para pemimpin di dalamnya bukan saja tidak endah apa yang dilakukan oleh pakatan pembangkang sebaliknya anggota BN lebih fokus kepada tanggungjawab dan amanah untuk rakyat.

    ReplyDelete
  16. Dalam masa yang sama, beliau turut melahirkan keyakinan bahawa BN akan beroleh kejayaan berdasarkan prestasi cemerlang dan semangat jentera untuk memperoleh majoroti lebih dua pertiga selain merampas kembali negeri-negeri di bawah tadbiran pembangkang.

    ReplyDelete
  17. Wah! Aku dah agak kisah tisu terbang confirm berulang punya, yalah video Stopa Ali dok balun baik punya pun mereka kata bukan video asli, maka tidak hairan la kalau puak pakatan cuba nak spin dengan mengatakan video Saiful bersumpah di hadapan Kaabah adalah video palsu.

    ReplyDelete
  18. BAYANGKAN VIDEO PENUH BERWARNA SIAP ADA SUARA PUN PUAK PAKATAN KATA TIPU, video China Doll ngan Anwar jangan cerita la, ada 4 angle pun mereka tak nak percaya.

    ReplyDelete
  19. Tapi yang aku pelik puak-puak ni tak tau ke Saiful hanya menggunkan handphone E72 keluaran Nokia untuk rakaman tersebut? Dari nak suruh Anwar bersumpah puak-puak yang kononnya memperjuangkan Islam ini mempertikai video Saiful pulak.

    ReplyDelete
  20. Peliknya aku dengan mereka ni, dari korang pertikai sumpah Saiful dengan alasan bodoh tak masuk akal tu baik korang suruh je si Anwar bersumpah, kenapa la puak pakatan ni bebal? Video kamera E72 taklah secanggih Smart Handphone. Apa cerita kata diedit pakai chroma key (green screen).

    ReplyDelete
  21. Datuk Seri Najib Tun Razak menyifatkan tindakan pakatan pembangkang yang menggunakan taktik kotor dalam berkempen bagi Pilihan Raya Umum ke-13 kali ini adalah terdesak.

    ReplyDelete
  22. Perdana Menteri berkata Pakatan Rakyat sengaja mewujudkan suasana ketakutan dan rasa tidak selamat di kalangan orang awam menjelang PRU-13 supaya mereka tidak keluar mengundi Ahad ini.

    ReplyDelete
  23. Beliau berkata ini sengaja dilakukan kerana Pakatan Rakyat tidak yakin akan menang, justeru mereka melakukan sesuatu apabila keputusan pilihan raya tidak memihak mereka.

    ReplyDelete
  24. "Sebab dia tahu jika ramai penggundi tidak keluar mengundi nanti, ini akan menjejaskan peluang BN kerana biasanya kalau tahap pengundi itu tinggi, ia akan memihak kepada BN," kata beliau pada program Mandat 2013.

    ReplyDelete
  25. Kempen pilihan raya umum (PRU) kali ini dipenuhi dengan kes-kes keganasan termasuk letupan bom di ceramah Barisan Nasional (BN) di Pulang Pinang dan beberapa kes serangan terhadap petugas BN.

    ReplyDelete
  26. Najib yang juga Pengerusi BN berkata Pakatan Rakyat juga telah menpengaruhi dan mengeksploit masyarakat antarabangsa untuk memandang serong terhadap proses PRU di Malaysia dan menidakkan keputusan PRU nanti.

    ReplyDelete
  27. "Sekiranya mereka kalah, mereka dah 'mind-conditioned' (pengaruhi fikiran)rakyat dan melalui media antarabangsa bahawa kononnya berlaku penipuan dan mereka nak 'discredit' (pertikai) proses PRU di Malaysia dan keputusan PRU kita nanti. "Dia nak nafi kemenangan kita dari segi moral "and it's not a moral victory" (dan bukannya kemenangan moral) sebab kononnya kita lakukan pembohongan," katanya.

    ReplyDelete
  28. Beliau berkata ada maklumat mengenai penyediaan manual oleh ejen-ejen untuk melatih pekerja parti Pakatan Rakyat untuk menimbulkan kekecohan.

    ReplyDelete
  29. Dalam itu, Perdana Menteri turut menasihatkan orang ramai supaya jangan takut, khasnya untuk keluar mengundi kerana pihak Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR)dan polis telah bersiap-sedia untuk menghadapi sebarang kemungkinan daripada pihak-pihak yang sengaja menimbulkan kekacauan pada hari mengundi.

    ReplyDelete
  30. Najib menafikan dakwaan Pakatan Rakyat kononnya BN ada perancangan untuk mengeksploit peristiwa 13 Mei 1969 dan turut menafikan BN ada menyebarkan mesej-mesej yang bertujuan menimbulkan kebencian orang ramai terhadap BN.

    "Kita tak sebodoh itu. Takkan kita nak hantar mesej yang rosakkan kita," katanya.

    ReplyDelete
  31. Therefore, he reminded people that continue to push the whole sweet words that are willing to express opposition kinds of promises when it is not the nature of reality.

    ReplyDelete
  32. Secretary Veterans UMNO Malaysia, Datuk Mustapha Yaakub insists that the just BN which able to implement continuity development which has been planned for ensure Malaysia achieve developed country on year 2020.

    ReplyDelete
  33. By the day balloting on May 5 this, the people been urged so that strengthen the support to ensure a great victory to the Barisan Nasional (BN) and the next back spearhead mandate country's leadership.

    ReplyDelete
  34. "It's all politics opposition who only know promise, pledge and promise whereas until now, almost a term they have the mandate in four states, but what did they do?

    ReplyDelete
  35. "Denial made by opposition leaders must be stopped for the sake of political stability, unity and economic prosperity of the Ummah," he said.

    ReplyDelete
  36. Kalau BN menang mungkin betullah si pantat nih....

    ReplyDelete
  37. KALAU NAK TAU SEMUA INI TUMBANGKAN UMNO BN

    ReplyDelete
  38. Isu ini berpanjangan. Sudah pasti ada sindiket yang tidak diketahui.

    ReplyDelete
  39. Kempen yang dijalankan harus utamakan keselamatan .

    ReplyDelete
  40. Serahkan kepada professional untuk mengenal pastikannya.

    ReplyDelete
  41. Kes Saiful harus disiasat. Ayah beliau juga bertukar-tukar laporannya.

    ReplyDelete
  42. Someone intend to manipulate the video for some secret agenda.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.