Thursday, March 13, 2014

Pekerja pelantar minyak mendakwa melihat pesawat MH370 terhempas

Seorang pekerja pelantar minyak mendakwa melihat pesawat MH370 terhempas semasa bekerja di selatan pantai Vietnam.

Laporan menyatakan lelaki itu menghantar email kepada majikannya menyatakan dia menyaksikan kemalangan itu.

“Saya percaya saya melihat kapal terbang Malaysia Airlines terhempas. Masa kejadian yang sama,” kata lelaki itu dalam e-mel.

“Saya cuba untuk menghubungi pegawai-pegawai Malaysia dan Vietnam beberapa hari lepas. Tetapi saya tidak tahu jika mesej saya telah diterima atau belum.” Pegawai Vietnam mengesahkan mereka menerima e-mel tersebut.

Dia juga menyatakan koordinat GPS lokasi beliau dan lokasi anggaran di mana beliau melihat pesawat tersebut.

Sumber
dialogua.com

No comments:
Write comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.