Friday, December 9, 2016

Bagaimana Telepon Buat Duit Untuk Anda

http://geniustoneplus.blogspot.my
Tone plus adalah SIM KAD prabayar dari produk Tune Talk yang boleh menjana “PENDAPATAN” kepada penggunanya. Selain itu, simkad Tone Plus juga mempunyai kelebihan-kelebihan tertentu yang tidak terdapat pada perkhidmatan prabayar yang lain.

Tone Plus Tune Talk mengunakan perkhidmatan line Celcom, ini bermakna di mana ada Celcom di situ juga ada line Tune Talk.

Sebelum ini anda mungkin tidak terfikir bahawa telepon anda boleh menjana pendapatan berterusan untuk anda. Tapi kini dengan menyertai Program Tone Plus, secara automatik anda akan mendapat komisyen mudah daripada 4 sumber pendapatan utama iaitu :


1) Komisyen Topup (Sendiri).
2) Bonus Tahunan.
3) Bonus Fact Track (Jualan Simkad).
4) Komisyen Topup (Ahli Tajaan).


1. Komisyen Topup, Personal

Setiap kali anda topup, anda akan menerima semula pulangan tunai sebanyak 3% (manual topup) atau 7% (auto-topup, tolak daripada komisyen bulanan). Pulangan tunai ini akan di bank terus ke akaun bank anda, dan akan dibayar bersama dengan komisyen topup penajaan.

2. Bonus Tahunan

Bonus tahunan akan dibayar mengikut jumlah tajaan anda setiap bulan. Pembayaran bonus ini, akan dibayar secara terkumpul pada 25hb Januari tahun hadapan berikutnya. Peratusan bonus bulanan adalah seperti berikut..

--Taja 1 orang = 5%
--Taja 2 orang - 4 orang = 10%
--Taja 5 orang - 9 orang = 15%
--Taja 10 orang dan ke atas = 20%

3. Bonus Fact Track (Jualan Simkad)

Belian simkad anda sebagai ahli adalah RM75 sahaja. Apabila anda UPGRADEKAN kenalan anda ke Tone Plus, harga jualan anda kepada kenalan adalah RM95. Jadi, UNTUNG RUNCIT anda adalah RM20 secara CASH terus.

4. Komisyen Topup – 13% Infiniti

Tone Plus adalah program ke-2 daripada Tone Group. Tone Plus menggunakan "Sistem Reverse 2-Up" di dalam plan marketing nya. Pelan yang mudah dan mampu menjana pendapatan pasif yang luarbiasa lumayan.

Konsep asas sistem “Reverse 2-Up” memerlukan anda UPGRADE kan 4 orang pengguna baru sahaja dan 2 orang daripada mereka akan dikongsi dengan penaja (upline) anda. Seterusnya, anda akan dibayar komisyen topup mereka 13% secara INFINITI untuk semua rangkaian anda.

Untuk lebih mudah faham, saya akan terangkan berdasarkan Gambar Rajah di bawah.


http://geniustoneplus.blogspot.my

-Berminat menjadi ahli perniagaan Tone Plus ..Whatsapp 019-5355375

No comments:
Write comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.