Saturday, April 10, 2010

Gambar Yang Tidak benar?



Daripada : Irwan Idris (sabahdaily.net)


Saya mendapat panggilan dari pengurusan Celcom Berhad sebentar tadi dan diajukan persoalan tentang seorang yang bernama xxxxxx dan xxxxxx.

Mendengar nama ini dikaitkan dengan saya, saya terus memotong kata kata pengurusan CELCOM Berhad bahawa saya tiada kaitan langsung dengan nama nama ini.

Dia memberitahu saya, mereka agak terkilan dengan gambar superimpose yang di gunakan di web tersebut.

Nasihat saya secara peribadi kepada CELCOM, web tersebut adalah kurap dan kurap hanya boleh diubati dengan ubat kurap. Jgn garu. Abaikan penulisan itu, teruskan sahaja ke peringkat laporan polis dan Mahkamah adalah jawapan kepada kelompok ini.

Saya menulis kali ini, kerana mereka membuat panggilan kepada saya. :)

Jangan buang masa mencari orang yang anda tidak akan dapat temui, berikan saja tugas itu kepada pihak Polis dan mereka yang sememangnya ditugaskan untuk menguruskan orang orang seperti ini.

Maklumat Lanjut : www.sabahdaily.net/

No comments:
Write comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.