Thursday, May 2, 2013

Darah Babi Disimbah Di Kediaman Ketua Pemuda PAS

Kediaman calon PAS di Parlimen Temerloh, Nasrudin Hassan di Taman Sri Semantan di sini disimbah dengan darah dipercayai perbuatan khianat pihak tertentu.

Kejadian disedari seorang petugas yang juga pembantu calon apabila melihat kesan darah berserakan di atas lantai bahagian hadapan rumah ketika keluar rumah awal pagi ini.

Kelihatan juga satu palstik darah dipercayai dibaling dari luar pagar. Turut ditinggalkan sekeping nota bertulis 'Kau suka DAP Cina babi, Terimalah daging dan darah babi ini'.

Plastik yang berisi darah tersebut juga turut mengandungi beberapa kepala ayam.

Sementara itu pihak PAS Temerloh juga pagi ini menyedari beberapa baner dan billboard calon PR turut disabotaj dengan diconteng dengan perkataan-perkataan kesat.

Laporan polis juga telah dibuat berhubung kejadian-kejadian tersebut. -HD
xxx2

Komen Anda

22 Responses to " Darah Babi Disimbah Di Kediaman Ketua Pemuda PAS "
Anonymous said...
May 3, 2013 at 8:24 AM

Aku meluat bila melihat perangai2 binatang masa kempen PRU13 ni, kita berpolitik tak kemana juga akhirnya....kita kat bawa asyik nak gadoh ...tapi bila calon yg kita sokong menang....haram nak melihat kita d bawah...buka mata dan fikir2kan semua ini...kita kat bawa cedera parah dan bengkak2 semata-mata nak pertahankan calon parti tersebut...tapi akhirnya bila mereka menang kita pun mereka tak kenal ....jgn nak tanya khabar..nak ambil tahu langsung tiada dlm stiap calon yg kita sokong terutama dari calon (BN/UMNO) semuanya naik lemak bila dah menang, ini pengalaman aku dan sekeluarga kerana kami pengundi tegar parti tersebut...tpi apa yg kami dapat hingga saat ini hanyalah sakit hati saja. t/k untuk semua pengundi yg mengundi pada PRU13 ini dan selamat mengundi.


Anonymous said...
May 3, 2013 at 11:02 AM

reverse psiko PAS dalam meraih undi atas pagar. perlu diingat, kejadian ini telah turut berlaku di beberapa IPT sebelum ini. apabila disiasat selepas pilihanraya pelajar, beberapa individu / pelajar yg ahli parti PAS dibuang dari IPT2 tersebut.

*mantan pensyarah


Anonymous said...
May 3, 2013 at 11:11 AM

sekarang..ahli BN seluruh Malaysia 7.8 juta

ahli PR 1.1 juta.

jumlah pengundi 13.1 juta orang.

so, atas pagar selebihnya seperti pemandu teksi, penerima BR1M, staf kerajaan & swasta adalah amat penting! now, kempen2 sedang berjalan la. ada Blog2 dibayar tinggi dalam memenangkan calon mereka.

*aku, keluarga, sanak saudara, rakan2 semua telah dipastikan menyokong BN buat kali ini.


Anonymous said...
May 3, 2013 at 11:36 AM

Ingat BN- Ingat Barang Naik
Ingat BN- Ingat Gst dilaksanakan
Ingat BN- Ingat Minyak Naik
Ingat BN- Ingat Budget seluar dalam
Ingat BN- Ingat video porno
Ingat BN- Ingat Lembu kondo
Ingat BN- Ingat jawatan penting Sabah bagi pada Malaya
Ingat BN- Ingat permit bas sekolah pun diluluskan di putrajaya
Jadi Kita sokonglah BN


Anonymous said...
May 3, 2013 at 1:03 PM

Oh my..please la..tidak pasal2 babi dan ayam pun terjerat dalam kancah politik Malaysia


Anonymous said...
May 3, 2013 at 1:09 PM

Pengerusi Barisan Nasional (BN) Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed meminta semua parti politik supaya tidak melakukan provokasi, sebaliknya mengamalkan prinsip demokrasi yang matang ketika berkempen.


Anonymous said...
May 3, 2013 at 1:09 PM

Beliau berkata, walaupun terdapat parti dan individu politik yang berbeza pendapat, mereka dinasihatkan supaya tidak beremosi sehingga terlalu fanatik melakukan sesuatu yang negatif.


Anonymous said...
May 3, 2013 at 1:09 PM

Menurut Mustapa, beliau berharap agar semua parti politik, termasuk jentera parti BN bersabar dan berkempen dengan berhemah.


Anonymous said...
May 3, 2013 at 1:11 PM

Mustapa berkata, beliau yakin pasukan keselamatan akan memberi nasihat dan taklimat dari semasa ke semasa untuk membolehkan kempen berjalan dengan lancar.


Anonymous said...
May 3, 2013 at 1:11 PM

Janganlah kita membuat provokasi, jika tidak pihak lain akan ada reaksi sekali gus mencetuskan keadaan yang tidak baik. Kita nak kekalkan keamanan dalam negara ini


Anonymous said...
May 3, 2013 at 5:45 PM

Kalau bab org yg dah mati pun bn buat kempen......apa namanya ne.....sudah2lah bn....lau dsh tertulis tahun ne kalah...tak semetinya lain kali tak ada lagi....apalah bn ne bwik2 saya sokong jadi benci pula....


Anonymous said...
May 3, 2013 at 5:45 PM

Kalau bab org yg dah mati pun bn buat kempen......apa namanya ne.....sudah2lah bn....lau dsh tertulis tahun ne kalah...tak semetinya lain kali tak ada lagi....apalah bn ne bwik2 saya sokong jadi benci pula....


Anonymous said...
May 3, 2013 at 6:10 PM


TATAP BN..!!!!!

ingat BN- Ingat Barang Naik
Ingat BN- Ingat Gst dilaksanakan
Ingat BN- Ingat Minyak Naik
Ingat BN- Ingat Budget seluar dalam
Ingat BN- Ingat video porno
Ingat BN- Ingat Lembu kondo
Ingat BN- Ingat jawatan penting Sabah bagi pada Malaya
Ingat BN- Ingat permit bas sekolah pun diluluskan di putrajaya
Jadi Kita sokonglah BN


Anonymous said...
May 3, 2013 at 6:11 PM

Kesian pula i nampak tukang buang bag plastik darah babi ini. Maruahmu boleh diukur dengan wang ringgit. Diberikan dalam sekitar RM20, maka buatlah kerja yang hina ni seolah - olah wang itu segala- galanya.

Said NO to UMNO jika anda rasa maruahmu sebagai rakyat Malaysia tidak boleh dinilai dengan wang ringgit mahupun emas jika ada orang berikan.


arafat said...
May 3, 2013 at 8:11 PM

Ada juga yg buat andaian mngkin PAS yg buat reverse phsico lalu dibalingnya darah dn daging babi ke rumah calon PAS. He he heee bahalol. Kat Klang dulu yg bawa kepala lembu utk dsepak depan kaum India tu ,nasib baik PERKAS tunggu kat situ. kalau tak,tentu macai UMNo kata reverse phsico yg dilakukn oleh PKR.


Anonymous said...
May 3, 2013 at 10:59 PM

Akusay: Ni mesti keje anwar ibrahim...


Anonymous said...
May 4, 2013 at 9:03 AM

tk perlulah nak bertindak mcm ni.. tak patut main ugut2.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:19 AM

sampai begini sekali berlaku.memang tak patut..


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:20 AM

Makin lama makin ikut budaya tidak bertamadun.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:27 AM

Pengerusi SPR Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof yakin jika ia dilaksanakan, pilihan raya umum kali ini dapat dijalankan dengan lancar dan dalam keadaan baik.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:28 AM

Bertandinglah dengan sihat, ikut peraturan-peraturan jika nak berkempen.


Anonymous said...
May 4, 2013 at 10:30 AM

Cari si pelakunya.jangan biar terlepas dari tindakan undang2


Note: Only a member of this blog may post a comment.

xxx