Sunday, May 5, 2013

Pengundi Hantu Terdiri Dari Warganegara Asing Cemari PRU13

Berikut ialah beberapa kes "pengundi hantu" yang terdiri daripada warganegara asing yang dapat dirakam dan disiarkan secara meluas melalui media sosial.

Di dalam kebanyakan kes, warganegara asing ini didapati memiliki kad pengenalan (Mykad) yang masih baru dan tidak tahu bertutur di dalam bahasa Malaysia serta tak kenal siapa PM Malaysia!

Sementara di dalam beberapa kes yang lain, pihak polis digunakan untuk mengeskot warga negara asing ini untuk mengundi.

Kita merasa sedih dengan pencemaran PRU13 kali ini dengan kes-kes pengundi hantu ini yang menyebabkan rakyat mempersoalkan kredibiliti dan integriti SPR dan JPN disamping polis yang terlibat.

Sanggup menggadaikan negara untuk mengekalkan kuasa pemerintah yang ada.

Keadaan ini perlu dibongkar habis-habisan dan siasatan penuh perlu dilakukan. Semua pihak yang bertanggungjawab perlu diheret ke muka pengadilan dan dihukum seberat-beratnya.











3 comments:
Write comments
  1. Kesian PM..penyokong dia tak kenal dia...beginilah caranya Malaysia dijual kepada orang asing...

    ReplyDelete
  2. kesian merika.. xmo terima keputusan raayat yg mengundi

    bayangkan 7 nisbah 1, bagaimanapun banyak undi penyokong BN dari imigran Cina lari! apakah hebat hanya dari segi kempen? apakah berharap pada pengundi total cina di samping perpaduan Melayu dipecahkan?

    lain kali la

    ReplyDelete
  3. Saya dah agak dah SAPP dapat telur.... bagus lagi hari tu bergabung dengan pakatan..... bodoh.... Star pun sama pemecah undi sahaja.... bodoh kau jefry. Sekarang tiada apa-apa lagi yang kau boleh perjuangkan jefry kecuali kau ni lah pemecah belah rakyat sabah.... kau mahu perubahan tapi tidak bergabung dengan pakatan.... kalau hari tu kau bergabung dengan pakatankan bagus.... Anuar ibrahim pun teruk juga kenapa terlampau yakin menang.... sepatutnya pertimbangkanlah untuk berunding dengan Star dan SAPP.... tak reti buat strategi tapi nak menang.... jadi sekarang apa??????? ha?????? LAIN KALILAH........ BODOH KAMU SEMUA..............

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.