Tuesday, January 11, 2011

Swami Mengaku Meniduri Lebih 20 Perempuan

Seorang guru agama kaum Hindu terlibat dalam skandal seks telah mengakui meniduri lebih dari 20 perempuan, termasuk dengan seorang bintang porno Tamil, Sin Chew Daily melaporkan.

Mereka yang melakukan hubungan seks dengan Guru Paramahamsa Nithyananda (gambar), 32, termasuk murid-murid perempuan, beberapa orang di antaranya dari Singapura.

Skandal itu telah meletus selepas penayangan rakaman video oleh sebuah saluran televisyen di India menunjukkan beliau sedang berkompromi dengan seorang pelakon Tamil.

Nithyananda mendakwa bahawa dia diperas untuk RM16 juta oleh orang yang mendakwa telah memiliki rakaman video seksnya dan mengancam akan menyiarkannya kepada media.

Setelah beberapa kali perundingan, beliau telah membayar RM6.4 juta di atas nama Nithyananda dalam harapan menutup skandal itu.

Selain India, Nithyananda mempunyai pengikut-pengikut di Los Angeles, New York, Toronto dan Singapura.

China Press pula melaporkan bahawa seorang wanita yang menjalani oengguguran meninggal beberapa jam kemudian di sebuah klinik swasta di Klang di sini.

Wanita tersebut, seorang-ibu-empat yang dikenali sebagai Rajeswari yang telah hamil dua bulan.

Menurut akhbar harian China berkenaan, samada beliau telah meninggal dunia kerana pendarahan yang berlebihan atau disebabkan oleh kekurangan oksigen sewaktu menjalani pembedahan.

Rajeswari, 35, sbeleumnya ditemani oleh suaminya ke klinik jam 9:40 pada hari Sabtu.

Suaminya telah menerima panggilan sekitar 2:00 memberitahu kepadanya bahawa isterinya telah meninggal dunia. -GB

No comments:
Write comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.