Monday, April 22, 2013

GAMBAR & VIDEO : Penipuan Utusan Paling Nyata, Hanya 200 Yang Hadir!



Utusan Malaysia dalam terbitannya semalam menyatakan bahawa ceramah Salahuddin Ayub Naib Presiden PAS bersama dengan Lim Kit Siang, Penasihat DAP di Johor Bahru langsung tidak mendapat sambutan.. Dikatakan cukup hambar dan sekitar 200 orang jer hadir.

Patutlah Utusan Malaysia asyik kalah bila kena saman...kaki penipu dan pemfitnah cukup dahsyat sekali...Belum pernah dalam sejarah akhbar yang paling kuat menipu macam Utusan..

Cuba lihat betul-betul 3 rakaman gambar ceramah Salahuddin dengan Lim Kit Siang..

Adakah jumlahnya sekitar 200 orang saja?.. Tiada untungnya media milik UMNO menipu sebab kini maklumat dihujung jari.

Sebab itu rakyat yang celik IT langsung tidak percayakan media kepunyaan UMNO/BN terutamanya dari kelompok anak-anak muda.. Kelompok yang menentukan kalah menangnya PRU 13 kali ini.

Kalau Utusan masih juga dengan perangai tegarnya menipu dan memfitnah pihak PR, maka tunggu saja selepas keputusan PRU 13 nanti. -omakkau





xxx2

Komen Anda

13 Responses to " GAMBAR & VIDEO : Penipuan Utusan Paling Nyata, Hanya 200 Yang Hadir! "
Anonymous said...
April 23, 2013 at 2:55 PM

aku dan keturunan aku sejak sblum merdeka hingga skrng tak prnah beli dan baca akhbar utusan ni.....sbb tak ada ilmu langsung bila sudah membacanya...semakin bnyak kita baca..smakin bnyak juga dosa yg kita perolehi. Bila ada akhbar tu d rumah kawan aku...aku cuma gunakan unk gosok mangkuk tandas je.


Anonymous said...
April 23, 2013 at 4:05 PM

Inilah ajaran Islam ala UMNO melalui akbarnya utusan asyik sebar berita palsu!


Anonymous said...
April 23, 2013 at 4:42 PM

UMNO dah nazak...akhbar utusex tu seolah2 mngajar ssuatu le pd UMNGOK tu smasa dekat nk mmposss.


Yoshi said...
April 24, 2013 at 2:45 PM

Masing-masing menilaikannya.


Asyraf said...
April 24, 2013 at 2:45 PM

Laporan harus berdasarkan fakta yang benar.


Elena said...
April 24, 2013 at 2:47 PM

Tidak membuktikan apa, PRU13 akan terjawab sama ada sokongan pembangkang benar hebat.


Nathan said...
April 24, 2013 at 2:47 PM

Fitnah dan rekaan berita harus dikenakan tindakan.


Kamarul said...
April 24, 2013 at 2:48 PM

Serahkan kepada rakyat yang bijak untuk membezakan yang benar dan tidak.


Khairul said...
April 25, 2013 at 9:27 AM

Apa yang dimaksudkan dengan video ini?


Shinia said...
April 25, 2013 at 9:28 AM

Ada juga manipulasikan kebenaran.


Chee said...
April 25, 2013 at 9:32 AM

Serahkan kepada rakyat yang bijak dan mata yang terang untuk menilaikan yang buruk dan baik.


Koji said...
April 25, 2013 at 9:34 AM

Utusan harus bertanggung jawab atas laporan masing-masing.


Roi said...
April 25, 2013 at 9:38 AM

Rakyta juga harus bijak menilai sebab banyak rekaan yang tidak dikesan.


Note: Only a member of this blog may post a comment.

xxx