Wednesday, May 1, 2013

Faizal Tahir Pula Di Belasah Ulama Umno Tun Faisal

Semalam Faizal Tahir telah membelasah seorang Pencacai Barisan Nasional iaitu Norman KRU, tetapi hari ini mursidul am UNIT MEDIA BARU dari Barisan Nasional yang begitu banyak kurang bijaknya, iaitu Tun Faisal pula cuba membelasah Faizal Tahir.

Tetapi yang lebih hebat adalah, cara cara Faizal Tahir menjawab itu telah menyebabkan seluruh institusi kerajaan LANUN Barisan Nasional LUMPUH.

Kepada siapa yang faham... faham faham sajalah..

"TIADA LAGI ORANG YANG BIJAK DALAM BARISAN NASIONAL" - MAHATHIR









16 comments:
Write comments
  1. hahahha norman.. norman.. aku tau la ko tak berapa cerdik dalam bab agama, tapi jangan lah begitu sekali ayat ko yang sungguh lemah! ade ker PAS pernah sebut akan tutup industri hiburan? yang tak boleh, pegang2 dan menyanyi x tentu hala, seksi seksa bagai.. filem lak yang ala-ala porno mmg la x boleh..

    ReplyDelete
  2. Tq FT kerana mengingtkan rakan artist yg lupe pd rezki Allah. Org mcm FT la ptut kita contohi..

    ReplyDelete
  3. jika kita terlalu taksub pd UMNO, umno akan terkobur, tpi jika kita yakin pd ALLAH , DIA akn bri rezeki kpd semua makluk sekali pun ulat d dlm batu.

    ReplyDelete
  4. “Sesungguhnya Tuhanmulah yang meluaskan rezki bagi sesiapa yang dikehendaki-Nya (menurut undang-undang peraturannya), Dia juga yang menyempitkannya (menurut yang demikian). Sesungguhnya Allah Maha Mendalam pengetahuan-Nya lagi Maha Melihat akan hamba-hamba-Nya.” (QS:Al-Israa’: 17:30).

    ReplyDelete
  5. nORMAN BODOH.... BUKAN SEMUA PEMINAT YOU UMNO.... YOU AKAN KEHILANGAN SEMUA PEMINAT... AND INDUSTRI FILEM YOU AKAN TERKUBUR BRO....

    ReplyDelete
  6. Norman kata industri hiburan hancur jika PR naik trutama PAS ?? BODOH. Kan TG Nik Aziz sudi luangkn masa pd konsert Mawi kat Kelantan bberapa tahun lepas. Kan ?? Bangangg kamu.

    ReplyDelete
  7. Alaa Norman UMNO/Bn tak pandang kamu pun. Tengok majlis anjuran Bn/Unno bukankah jemput artis mcm K pop dengan bayaran jutaan ringgit. Kalau artis malaysia berapa BN bayar?

    ReplyDelete
  8. norman ko ingat tampa izin ALLAH ko boleh hidup macam penghidupan mu sekarang ka jangan takbur norman ingat ALLAH YANG MEMILIKI SEGALA GALA NYA APA YANG ADA DI MUKA BUMI INI TERMASUK JUGA REZEKI YANG KO DAPAT INGAT KITA BUKAN HIDUP SAMPAI SERIBU TAHUN KERNA AJAL TIDAK PERNAH MENUNGGU TAUBAT KITA

    ReplyDelete
  9. Norman cuba nak bodek umno kot2 dpt habuan nti..tp beliau lupa yg kenyataan yg dikeluarkan akan memakn diri beliau sendir..itulah akibat kalau cakap tak pakai otak.

    ReplyDelete
  10. JOM UBAH INI KALILAH!!!!!!!!TUKAR KERAJAAN... SOKONG 100% PAKATAN RAKYAT..TUMBANGKAN BN UMNO...UBAH!!!!!!!!INI KALI LAH!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. anonymous may 2,2013 at 2.27 am kalau lah rskyat malaysia mcm jiwa kita berdua aku pasti tumbanglah bn kali ini insyaalah kia serupa,kepada rakyat malaysia bacalah betapa manifesto pakatan rakyat betul betul berjiwa rakyat.aku rasa mereka PR ikhlas untuk mengubah penghidupan rakyat.

    ReplyDelete
  12. norman berpijak lah dibumi yang nyata.bahawa kehidupan kita ini tiada yg kekal.aku hormati ko sebagai saudara seagama ku.tapi aku benci dgn sikap ego dan takbur mu IKUT LAH MCM PERANGAI FAIZAL TAHIR mengerti bahawa rezeki itu di tentukan allah.mcm mana pun kita tetap bersaudara seagama.AMIN

    ReplyDelete
  13. Ini kali lah. .. Jom Kita tukar Tak nak minat KRU dah. Sombong!

    ReplyDelete
  14. haihhh la abg long....ku sangka ko bijak...rupanya ......kelantan pun ada juga jemput artis buat konsert...tp tgk la konsert yg mcm mana...bukannya konsert yg bwk maksiat...yg pegang2, yg terdedah sana sini....tau la abg long tu moden...tp moden2 pun agama kena jaga, yg wajib buat, kena la buat...rezeki kt tgg Allah....selamatkn industri muzik dan filem kita dr menerima bala Allah....ramai artis2 kita skrang ni dh menutup aurat...mengakui betapa haramnya mendedahkn aurat kpd yg bukan muhrim...apatah lg bersentuh2 an....abg long bila nk berubah??

    ReplyDelete
  15. Ya Allah,
    Jangan KAU pisahkan kami dari RAHMATMU.
    Kami memohon kepada Mu ya Allah.
    Kau tetapkanlah iman kami di sepanjang waktu. KAU jadikanlah kami di antara hambaMu yang soleh. Jauhkanlah kami dari segala godaan syaitan dan kemegahan dunia dan murahkanlah rezeki kami dengan rezeki yang HALAL dan jauhkan lah kami dari segala yang HARAM lagi menjijikan.

    Selawat dn salam utk junjungan kami Muhamada SAW.

    Amiin Yarabal Alaiim

    ReplyDelete
  16. Selawat dan salam utk junjungan kami Muhamad SAW.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.