Thursday, August 12, 2010

Gadis 17 tahun lelong dara di TV

BUDAPEST - Seorang gadis di Hungary akan melelong daranya menerusi sebuah stesen televisyen secara langsung, lapor sebuah akhbar semalam.

Remaja tersebut yang berusia 17 tahun dan dikenali sebagai Miss Spring menyatakan, dia akan menyerahkan daranya kepada lelaki yang membayar harga tertinggi itu sebaik sahaja usianya mencecah 18 tahun.

Dia dilaporkan berbuat demikian bagi mengumpul wang untuk menyelamatkan rumah milik keluarganya daripada dilelong akibat hutang tertunggak.

"Hubungan seks itu cuma untuk semalam. Bagi saya, ia agak romantik kerana saya melakukannya dengan lelaki yang membayar wang untuk membantu keluarga saya daripada kehilangan tempat tinggal. Dia adalah penyelamat saya," katanya.

Pada mulanya, gadis itu mahu merahsiakan identitinya tetapi mengubah fikiran apabila kisahnya disiarkan media tempatan. - Agensi

15 comments:
Write comments
  1. Bukan kali pertama perkara seperti ini berlaku. Dula ada juga seorang pelajar yang lelong dara di e-bay. Tapi perkara seperti ini lebih sukar diterima di negara Asia.

    ReplyDelete
  2. SABAHDAILY TIDAK SEPATUTNYA MENYIARKAN ARTIKEL BERUNSUR LUCAH SEPERTI INI. KERANA BAHAN SEPERTI INILAH PUNCA BERLAKUNYA ZINA AKIBAT RANGSANGAN DARIPADA MEDIA..HARAP PIHAK TUAN DAPAT MENYIARKAN MAKLUMAT YANG LEBIH BERMANFAAT KEPADA WARGA PEMBACA

    ReplyDelete
  3. Alasan zina akibat ransangan artikel berunsur lucah dari media adalah alasan zaman dinosour. Kita di Malaysia sudah lama dikekang dan dihidangkan dgn artikel media yg seolah-olah menunjukkan dunia sekililing kita semuanya normal dan linear. walhal kehidupan kita manusia penuh dgn pelbagai ragam dan pancaroba. Internet telah membawa byk perubahan dlm penyebaran media yg lebih bebas dan meluas jadi janganlah menjadi seperti katak dibawah tempurung ya. Dan maksiat juga sudah wujud sejak zaman dahulu kala sebelum ada media lagi dan kita bukannya bodoh utk membaca artikel seperti ini lantas langsung ingin melakukan zina

    ReplyDelete
  4. kita tunggu kalau ada pulak yg nak jual teruna di TV..hehe

    ReplyDelete
  5. Hai,isu ini remeh bah kerana 60 peratus wanita Malaysia bagi dara mereka secara free kepada boyfriend. Ada yang kena kebas bapa. Jadi pelacur semasa di institusi pengajian tinggi pun ramai.Memang benar kata Jesselton. tapi Beritalabuan trauma bah itu kerana ramai GRO di Labuan sampai hidup mereka terumbang ambing gara-gara GRO.

    ReplyDelete
  6. rasanya tidak ada unsur2 merangsangpun dalam artikel ini. bagi saya ianya hanya pendedahan kepada realiti sosial yang berlaku di negara luar, jadi terpulang kepada pembaca menilai baik buruknya.

    ReplyDelete
  7. 1. Zaman Dinosaur mana ada internet. Jangan jadi bangang.
    2. Masalahnya orang kita ni ambik yang buruk ja dari internet
    3. Memang dulu ada maksiat, tapi sekarang lagi banyak gila babi..bagus ahli keluarga Jeselton Today sendiri yang kena. Apa kau rasa?
    4. Orang yang sokong seks bebas, GRO ni lebih baik kena HIV, Mati cepat tak menyusahkan orang
    5. Artikel jual dara memang sangat negatif sebab mengandungi perkataan yang tidak selesa didengar seperti seks romantis, dara, gambar wanita seksi lagi. Hipokrit jika anda lelaki muda tidak mempunyai nafsu melainkan semua pembaca ni orang tua yang mati pucuk
    6. Tiada apa yang perlu ditraumakan tentang GRO di Labuan, mereka pun susah sudah cari makan sini.
    7. Ambil yang baik buang yang buruk. Ampun dan maaf atas kenyataan yang menyakitkan hati. Sejahtera semuanya :)

    ReplyDelete
  8. Saya sokong org labuan.... sbb bila saya baca artikel di atas saya terus teruja dan nak pi cari betina.... Pi cari atau tak pi cari tu belakang cerita la tapi Si Awang yg kat bawah tu tetap teransang.... Kalau ada 10 org yang mcm saya ni terbaca artikel sebegini saya ingat tak mustahil zina akan berlaku.... Kalau ada 100 org... kalau 1000.... kalau 10000.... Kita lelaki kat dunia ni memang payah nak elak tengok perempuan berpakaian seksi, kalau tak banyak pun mesti nafsu seks tu akan terangsang juga sedikit yang akhirnya akan menjadi semakin berkembang dan boleh menjurus kpd zina...... Inikan pulak membaca artikel tentang org lelong dara.... haiiii..... Berapa kerat la yg akan dpt mengngkis dan kebal dari menjadi teruja.....

    ReplyDelete
  9. Orang yang bangang ialah orang yang tidak faham sindiran tapi tidak apalah mungkin memang pemikirannya tidak terbuka luas.
    wa main keluarga pula si beritalabuan ni? kenapa marah sangat pasal berita ni? Bapa kau pernah merogol anak orang sebab baca berita macam ni di internet ka?
    Artikel jual dara ni saya rasa biasa saja, tuhan sudah bagi akal fikiran pakailah, fikir benda tu baik atau buruk kalau dibuat.
    Manusia memang dilahirkan bernafsu tapi manusia yang waras boleh kawal nafsu mereka.
    Zaman nabi Noh dulu seks bebasnya berleluasa sehingga dimurkai Tuhan lantas didatangkan banjir besar. Jadi kalau cakap zaman sekarang seks bebas lebih banyak tidak boleh diterima

    ReplyDelete
  10. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  11. cerita macam ni pun boleh teransang? bagus jangan surf internet. cara paling sesuai membendung perkara2 zina berlaku ialah menghalang atau mengelak orang2 macam si labuan ni surf internet..cara macam ni lebih matang daripada menyarankan orang lain menyiarkan berita macma ni dlm dunia tanpa had. kalau tidak dapat terima berita macam ni, bagus lagi potong internet tu..lihat lah secara positif dan meluas..my 2 cents opinions. Peace.

    ReplyDelete
  12. jual dara tu positif ka? tp bagi dalil kemurkaan Tuhan..kontra sudah pandangan si jeselton ni, jd sah lah bangang tetap milikmu hahaha jangan marah aa sindiran saja bah ini..
    ..bagus lagi jd katak bawah tempurung daripada katak yang berkeliaran minta kena ngap sang ular..
    Lumandai..suruh adik/kakak/gf kau jual dara di Amerika, mesti kau bangga..
    BERSAMALAH KITA MENGAJAK ORANG MELAKUKAN KEBAIKAN DAN MENCEGAH KEMAKSIATAN..SEMOGA KITA DIREDHAI-NYA

    ReplyDelete
  13. manusia yang waras boleh kawal nafsu?..sy rasa manusia x waras lagi berupaya mengawal nafsu sbb dia xtau pun apa fungsinya si'awang' tu..byk perogol dan penjahat di dunia ni org yang waras dan berakal tetapi kebijaksanaan itu digunakan untuk keburukan dan hawa nafsu yang dicanang oleh sumber bertulis dan sumber foto...akal dan kewarasan hendaklah ditempurungi oleh hati yang suci dan bersih.ok saya pun jd bangang uda ni hehehe

    ReplyDelete
  14. Ini juga bergantung dengan orang yang membaca.

    ReplyDelete
  15. manusia x waras boleh kawal nafsu?? i rest my case here, mmg sudah bangang malas mo buang masa layan :)

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.