Wednesday, February 12, 2014

Neelofa pakai tak senonoh, PAS pulak dikecam?

Anugerah Meletop Era (AME) telah melabuhkan tirainya beberapa hari yang lalu dengan menyaksikan Zizan Razak berjaya menggondol 4 buah trofi.

Namun, apa yang menarik perhatian sepanjang AME berlangsung adalah penampilan pengacara anugerah itu sendiri iaitu Neelofa yang kelihatan pelik dengan busana yang digayakan.

Ramai peminat yang melihat fesyen itu seakan-akan tidak percaya dan terkedu, malah ada yang tertanya-tanya fesyen jenis apakah yang cuba ditampilkan oleh Neelofa.

Dalam sekelip mata, pakaian yang digayakan oleh Neelofa telah menjadi sebutan ramai dan menerima pelbagai kritikan.

Tidak kurang juga ada peminat yang membandingkan gambar Neelofa dengan watak animasi Cell didalam komik Dragon Ball Power Rangerdi laman sosial Twitter.

Persoalannya di sini, siapakah yang harus dipersalahkan sehingga Neelofa yang cantik manis ini menjadi mangsa fesyen pada malam penuh berprestij itu?

Namun begitu oleh kerana Neelofa berasal dari Kelantan maka seperti biasa macai mempersalahkan PAS Kelantan kerana cara berpakaian yang dianggap tidak senonoh oleh sesetengah pihak itu..

Tulisnya.. "Ni contoh kejayaan PAS dalam mendidik rakyat Kelantan" dan macai itu mengucapkan tahniah kepada PAS.



Hakikatnya tanpa macai tersebut sedari walaupun Neelofa berasal dari Kelantan, beliau bukanlah penyokong PAS tapi dipercayai menyokong UMNO/BN..

Ini terbukti dari beberapa kenyataannya di laman Twitter yang kelihatan menyokong pemimpin UMNO/BN dalam mengutuk Pakatan Rakyat..



-http://darisungaiderhaka.blogspot.com

No comments:
Write comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.