Wednesday, February 12, 2014

Wajah Nurul Izzah menghiasi majalah Nona Mac 2014

Senyuman yang menawan, jika dilihat sekali pandang mesti ramai yang tidak mengenali siapakah wajah yang dipilih oleh NONA sebagai penghias muka depan NONA pada Mac 2014 ini.

Akan tetapi tahukah anda bahawa beliau adalah seorang wanita yang memiliki jiwa yang kental dan cekal, tidak lain dan tidak bukan adalah YB Nurul Izzah Anwar, Ahli Parlimen bagi Lembah Pantai.

Dapat lihat imej dan pembawakan oleh pasukan NONA sendiri untuk YB Nurul Izzah kelihatan berjaya.



Kita jarang dapat melihat YB Nurul Izzah mengenakan solekan yang sedikit berat, tetapi pada kali ini beliau tampil dengan solekan dimana sekaligus menampakkan beliau bertambah sangat cantik dan bergaya.

Tahniah kepada YB Nurul Izzah. Kepada pembaca diluar, jangan lupa dapatkan edisi Mac ini dan kita selami kekuatan jiwa yang dimiliki oleh YB Nurul Izzah.

Yang betulnya aku sendiri tak berapa percaya yang majalah Nona menjadikan wajah anak Ketua Pembangkang ini sebagai 'Cover Women' majalah mereka..

Ya lah.. anak musuh utama UMNO/BN tu..

Tapi bila lihat di Facebook rasmi Nona di SINI , Admin majalah tersebut mengesahkan wanita yang terpampang di muka depan majalah itu adalah Nurul Izzah..



Tak takut kena gantung permit agaknya majalah ni..

-http://darisungaiderhaka.blogspot.com

No comments:
Write comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.