Thursday, September 18, 2014

Pangkalan Kubor : Nik Aziz lawan tetap lawan

PENGKALAN KUBOR: Bekas Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat tetap turun padang berkempen melawan Umno dalam PRK N.01 Pengkalan Kubor.
“Walaupun beliau berada dalam keadaan yang uzur, semangat untuk melawan Umno dan BN tetap tinggi bagi memastikan kemenangan berpihak kepada PAS.”

Pengarah Operasi PRK N.01 Pengkalan Kubor, Datuk Wan Rahim Wan Abdullah berkata, walaupun beliau uzur dan sering kali keluar masuk hospital, beliau tetap berkempen bagi memastikan BN tewas dalam PRK ini.

“Beliau membuat keputusan untuk tidak hadir ke Muktamar PAS di Parit Raja bagi meneruskan kempen beliau di PRK ,” kata Wan Rahim
“Kehadiran Nik Aziz berkempen dalam PRK bukan kehendak atau permintaan daripada jentera pilihanraya tetapi diatas kemahuan beliau sendiri,” jelas Wan Rahim semasa mengadakan sidang media harian PAS pagi tadi.

Soal memaksa beliau untuk hadir bagi memancing undi tidak timbul kerana itu atas kehendak beliau sendiri untuk melawan BN.

Sepanjang tempoh berkempen Nik Aziz sudah lima kali hadir untuk sama-sama berkempen dan akan menghadiri ceramah perdana yang dijadualkan malam esok bersama pemimpin Pakatan Rakyat yang lain. -FMT

No comments:
Write comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.