Tuesday, June 18, 2013

Erra Fazira jelaskan sebab beliau tak sebut nama Ustaz Azhar Idrus



Dalam rancangan Primadona di Astro baru-baru ini Erra Fazira telah mengumumkan satu iklan mencari bakat baru penceramah "Pencetus Ummah" tetapi beliau hanya menyebut nama Ustaz Kazim tetapi tidak menyebut nama Ustaz Azhar Idrus.

Sedangkan dalam iklannya jelas terpampang nama Ustaz Azhar Idrus.. "INGIN MENJADI PENCERAMAH YANG HEBAT SEPERTI USTAZ AZHAR IDRUS ATAU KAZIM ELIAS?"



Oleh itu tindakan Erra itu dipertikaikan oleh ramai peminat Ustaz Azhar Idrus malah ada yang mendakwa tindakan Erra ini menunjukkan bagaimana ta'asud seseorang sehingga menjadi tergaman untuk menyebut nama atas dasar persepsi yang ada dalam mindanya.

Dan ada yang mengatakan Erra Fazira seolah-olah tidak mahu penonton rancangan Primadona tahu bahawa Ustaz Azhar Idrus juga kini dijadikan sebagai idola dalam pencarian bakat penceramah muda..

Bagi menenangkan keadaan,Erra tampil memberikan penjelasan melalui akaun twitter beliau...



Dia kata bukan salah dia.. tapi tanyalah kepada penulis skrip sebab dia baca saja...

2 comments:
Write comments
  1. Erra, bagi sepuluh sebab kenapa kau ndak sebut nama Nik Aziz? pastu, bagi 18 sebab - Allah bukan nama bagi SEMUA TUHAN2 seperti yg didraf oleh mahaguru utama Hj Hadi & DISOKONG hingga kini oleh dajjal mata satu - si Anwar Ibrahim!!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous said...
    June 21, 2013 at 8:01 AM

    Sdra, Dajal mata satu sudah kau namakan Hantu Jembelang yang suruh bunuh Altantuya tolong namakan!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.