Monday, December 26, 2011

Fiesta Tawau Gemilang 2011 & Konsert Fenomena Search



Majoriti penonton yang membanjiri kompleks Stadium Tawau untuk menyaksikan konsert tersebut melahirkan rasa puas hati dan tidak sia-sia membeli tiket semata-mata ingin melihat persembahan secara live artis kegemaran mereka.

Konsert ini juga pasti memberikan memori terindah buat kumpulan search kerana ini merupakan kali pertama konsert yang pernah diadakan di Tawau, penonton begitu ramai yang hadir, selain dari itu konsert ini adalah konsert yang terbaik dari segi pengurusan sistem kawalan keselamatan, promosi dan perjalanan konsert dari mula hingga ke akhir. Dianggarkan penonton yang hadir di konsert ini mencecah sehingga 15 hingga 18 ribu orang, ini merupakan pencapaian terbaik kerana beberapa kali konsert pernah berlangsung ditempat yang sama penonton dicatatkan paling ramai cuma 7 hingga 10 ribu orang sahaja.



Mungkin Anda tidak percaya jika ada konsert yang melarang para penonton merokok, tetapi itulah yang dilakukan di konsert ini, bukan sahaja rokok tidak dibenarkan beberapa alatan lain juga dilarang seperti minuman air mineral dalam botol, minuman dalam tin, kamera dan beberapa alatan lain.



Stacy turut membuat persembahan dalam konsert fenomena search 30 tahun dengan 5 buah lagu yang turut menggamatkan suasan stadium tawau.




Fiesta Tawau Gemilang 2011

Sungguh Meriah Fiesta Tawau Gemilang 2011 yang kini sedang berlangsung di perkarangan Stadium Sukan Tawau, walaupun hujan turun begitu lebatnya tetapi ia tidak mematahkan semangat pengunjung untuk terus hadir ke fiesta tersebut.




Untuk Maklumat fiesta ini adalah dibawah kelolaan Tawau Club yang telah didaftarkan dengan ROS (Pendaftar Pertubuhan) pada tahun lalu. Didalam Tawau Club pula terdapat kelab seperti basikal, Lori, Motor, Sound Blaster dan sebagainya dan ini menjadikan ia begitu unik dan mungkin tidak terdapat ditempat lain.

Selain daripada ahli-ahli Tawau club yang memeriahkan fiesta ini, ia juga turut dimeriahkan dengan aktiviti Battle Band, penjualan tshirt cap ayam, Pameran Oleh Pertahanan Awam dan agensi-agensi kerajaan yang berkaitan serta beberapa tapak pameran lain.

Sempena Konsert Fenomena 30 Tahun Search yang akan berlangsung pada malam ini, Rockstar selaku coordinator konsert turut membuka tapak penjualan tiket yang membolehkan para pengunjung terus membeli tiket ditempat tersebut tanpa pelu bersesak dan beratur panjang untuk mendapatkan tiket



Paling istimewanya di tapak jualan tiket tersebut mereka turut menjual kalendar edisi terhad yang hanya berharga RM 0.50 dan kalendar ini tidak terdapat dimana-mana kounter penjualan tiket dan stoknya amat terhad.

-By : Ohsensasi.com

No comments:
Write comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.