Saturday, July 20, 2013

Abby & Farhan Sudah Bernikah

Pelakon dan penyanyi, Abby Abadi hari ini telah mengesahkan bahawa beliau telah melangsungkan perkahwinan lebih seminggu lalu.

“Ya memang betul saya sudah berkahwin,” jawapnya ringkas.

Abby atau nama sebenarnya, Arbaiyah Abdul Manan sebelum ini pernah mendirikan rumahtangga bersama pelakon, Norman Hakim pada 2002 tetapi bercerai pada 2008.

Mereka dikurniakan tiga orang cahaya mata.

Ketika diminta mengulas lanjut mengenai berita pernikahannya itu, Abby enggan mengulas lanjut.

“Pasal perkahwinan itu, saya tidak boleh ulas lanjut lagi.

"Nanti saya beritahu perkembangan kerana saya sedang memandu ke Kuala Besut,” katanya lagi.

Sementara itu, melalui laman mikro Twitternya, Abby berkata, beliau telah sah menjadi isteri.

“Dipendekkan cerita, sebenarnya sudah 12 hari dia sah menjadi suami saya.

"Maaf sebab maklumkan lambat,” katanya.


 

Menurut Abby, lelaki itu bernama Farhan dan berasal dari negeri Cik Siti Wan Kembang iaitu Kelantan yang usianya lebih muda dari Abby.

Dijangkakan majlis perkahwinan antara Abby Abadi dan Farhan akan dilangsungkan pasa bulan Syawal ini iaitu pada Hari raya Aidilfitri 2013 mahupun belum dipastikan lagi dimana majlis perkahwinan itu akan berlangsung. 







 

No comments:
Write comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.