Sunday, January 29, 2012

Video Seks II : Dimana Sebenarnya Anwar Berada?

Semalam blog ini telah memetik tulisan dari sebuah blog rakan yang menyatakan Anwar tidak berada di Bangkok pada tarikh video seks II yang dikatakan dirakam pada 12 & 13 Januari tahun lepas.

Blog tersebut mendakwa Anwar berada di Indonesia. Namun ia tidak dapat memberikan butiran lanjut.

Namun selepas di semak semula, sebenarnya, Anwar tidak berada di Bangkok maupun di Indonesia pada tarikh berkenaan tetapi berada di Kuala Lumpur.

Berikut ialah pendedahan dari wikimalay yang memetik sumber asalnya dari activist901.com:


Bukti: Rancangan Trio Dato T Kantoi Lagi!!

Makin hari umno makin terdesak, videonya dah siap, tapi ada kesilapan tarikh berlaku pada rakaman tersebut! Macamana agaknya mereka hendak membetulkan balik? Inilah bukti yang paling jelas menunjukkan DSAI tidak berada di Bangkok pada waktu yang dikatakan oleh Trio Dato T tersebut!


Ini bukti sahih ! DSAI dijadualkan berada di Majlis Sidang Media Pakatan Rakyat berlangsung pada 13/1/11(Khamis) di Ibu Pejabat Pas di Jalan Raja Laut Kuala Lumpur!


BUKTI SAHIH! URL HARAHDAILY TARIKH, TEMPAT MENGESAHKAN DSAI BERADA DI KUALA LUMPUR PADA 13/1/11!


TERNYATA TRIO T GAGAL MENGHERET ANWAR KEDALAM RANCANGAN MEREKA DIHARAP PEMBACA DAPAT MEMBEZAKAN SAMADA KEBENARAN ITU DITUNTUT DARI TUDUHAN SEMBRONO ATAU MENGIKUT TATACARA HUKUM ALLAH S.W.T!


Nah sekarang apa lagi? Semuanya telah terbarai.

Kita yakin video seks itu dikeluarkan oleh "Datuk T Production" adalah kerana hati mereka terlalu sakit ekoran fitnah video seks I tidak berjaya dan sementelah lagi Anwar telah dibebaskan oleh mahkamah di atas tuduhan liwat tempohari.

Kerja-kerja rakaman video seks tersebut adalah agenda paling jijik dan jahat kumpulan Datuk T yang mendapat restu UMNO itu. Memang binatang sungguh kerja mereka itu.

Kita berdoa agar bala paling dasyat ditimpakan ke atas pemfitnah, pereka, dan sesiapa juga yang terlibat menghasilkan dan menyebarkan video seks berkenaan.

6 comments:
Write comments
  1. Datuk T agaknya dalam video lucah pada tarikh tersebut

    ReplyDelete
  2. sepatutnya polis menguatkuasakan tentang penayangan dan pengedaran video lucah nii bukan jadikan bahan untuk kempen politik...dimana kewibawaan polis menangani perkara ini...kepada DSAI tak usah nak layan perkara ini biar lah dia nak tayangkan banyak mana pun dan biarlah mereka edit wajah DSAI bagai mana seirasnya pun....tak usah diambil tahu...DSAI tumpukan perjuangan ke Putra Jaya....kemudian baru kita ulas duduk perkara....rakyat semua dah kenal siapa dia Dato' T...biarlah mereka yang menanggung balasan dari Allah....

    ReplyDelete
  3. Besar pahala orang-orang UMNO ini menyebar video lucah. Pengedaran video lucah itu ada dalam hadis Najib! Kalau mahu banyaklah video lucah di pasaran UNDILAH UMNO/BN.

    ReplyDelete
  4. buktikan dulu bahawa 'hero' dlm video tu memang AI, baru periksa pergerakan n jadual perjalananya. buduh!!!

    ReplyDelete
  5. datuk trio ini mangkuk ayun..kuda kayu..

    ReplyDelete
  6. oppps salah tarikh?

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.