Sunday, November 3, 2013

Ahli UMNO Sendiri Kata UMNO Parti Lanun & Penipu!

Ini bukan lakunan atau sandiwara tetapi adalah berita bergambar fakta betapa para ahli UMNO sendiri kata UMNO parti lanun, penipu dan sampai sanggup nak pastikan UMNO kecundang tumbang pada PRU 14 akan datang.

Ertinya rakyat termasuk ahli-ahli UMNO sendiri sudah bosan dan muak dengan penipuan UMNO bukan saja kepada rakyat tetapi dengan ahli-ahlinya sendiri dia sanggup tipu.

Apabila ahli sendiri sudah menyampah dan benci maka UMNO bakal menjadi parti taraf alas kaki. -omakkau

7 comments:
Write comments
  1. Mcm mana tak dtudoh pnipu,janji nak turun hrga kreta nasional,tak turun pon. Mcm mana tak dtudoh lanun,kan naik harga gula lepas naik harga petrol. Krjaan kata takde kenaikan hrga...tau tau dah naik jugak. Memang le akan dtudoh pnipu..Ketua Umno Bahagian yg dah jd YB Menteri atau dok kat Dewan Rakyat,masing2 tepuk tangan bila Najib kata GST 'membantu' rkyat dan parti pembangkang hnya putar belit shj...Sepatut Wakil Rakyat tu bangkit mnentang dgn pngumuman knaikn harga barangan kperluan rakyat.

    ReplyDelete
  2. Betoika? Jka palsu dan memfitnah..kau tanggunglah dosa ni.

    ReplyDelete
  3. Pemimpin UMNO banyak cakap tapi tak serupa bikin....rakyat juga yg tertipu dgn berbagai janji yg akhirnya menyusahkan rakyat. kalau dah janji dat pernah nak di tepati mcm mana pula mereka nak memerintah negara ini....kejatuhan BN/UMNO akan datng bila tiba waktunya juga. Amin.....

    ReplyDelete
  4. baharu nak sedar..

    ReplyDelete
  5. Mungkin kita yang sekarang dalam PKR atau PAS, kita yang dulu pun ahli dan aktivis Umno... dulu-dulu kita disayang, kini kita ditendang...

    ReplyDelete
  6. Siapa yang janji BRIM RM1,200 sebelum pru lepas pru tak bagi 1200 pula. PENIPULAH TU!

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.