Friday, April 19, 2013

Klon Video Lucah Anwar Akan Muncul

Ceramah Eksklusif 'Bongkar' melibatkan pelakun utama video lucah Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim terjawab malam ini apabila klon Anwar dari Thailand dikatakan akan tampil malam ini.

Beliau dikatakan akan mendedahan status video berkenaan di Perkarangan An Nadhoh, Penanti selepas Solat Insya malam ini.

Wakil Calon Parlimen Permatang Pauh, Zainol Saad berkata, tuduhan yang dilemparkan selama ini akan tamat setelah pelakunya sendiri tampil mengakui.

"Umno dan BN sekali lagi akan terperangkap dalam isu ini. Orang kampung tidak akan mempercayai lagi ekoran pendedahan itu nanti," jelasnya.

Akhirnya kata beliau, semua terjawab satu persatu kes Anwar maka masyarakat mesti memahami bahawa itu semua adalah permainan kotor dan menjijikan semata-mata untuk menjatuhkan maruah kepimpinan Pakatan Rakyat. -HD

25 comments:
Write comments
  1. kebenaran akan tiba bagi org org terfitnah dan mengaibkan sesama islam

    ReplyDelete
  2. UMNO memperkasa Islam dengan Video lucah?

    ReplyDelete
  3. Parti Keadilan Rakyat (PKR) gagal membawa saksi yang didakwa menyerupai Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung skandal video seks yang dikaitkan dengan beliau dalam majlis di Yayasan An Nahdhoh, Kubang Semang, di sini malam tadi.

    ReplyDelete
  4. Lebih memalukan, Penyelaras Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Badrul Hisham Shaharin mendakwa, peguam yang membawa saksi dari Thailand itu ditahan polis di Bukit Kayu Hitam, Kedah petang semalam.

    ReplyDelete
  5. Beliau berkata demikian ketika berucap di hadapan kira-kira 5,000 penyokong dalam majlis solat hajat dan bacaan Yasin sempena Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) yang turut dihadiri Anwar.

    ReplyDelete
  6. Dakwa Badrul Hisham atau lebih dikenali Chegubard, peguam itu, Mohamad Shabrimi Sidek kini ditahan di balai polis Bukit Kayu Hitam bersama beberapa saksi dari Thailand.

    ReplyDelete
  7. Chegubard turut memainkan dua rakaman suara kononnya dibuat Mohamad Shabrimi sejurus ditahan polis dan Jabatan Imigresen di sempadan Bukit Kayu Hitam.

    ReplyDelete
  8. Anwar sebelum ini dilaporkan akan menampilkan seorang lelaki dari Thailand yang menyerupai wajahnya dalam video seks yang dikaitkan dengan beliau sekali gus cuba membuktikan lelaki berkenaan merupakan individu sebenar dalam rakam video tersebut.

    ReplyDelete
  9. Tindakan itu diselar banyak pihak kerana memperlihatkan Anwar semakin terdesak mengembalikan maruahnya yang tercemar sedangkan beliau enggan bersumpah laknat iaitu perbuatan yang jauh lebih mudah dilakukan berbanding membawa `pelakon’ tersebut.

    ReplyDelete
  10. Pendedahan video seks yang dikaitkan dengan beliau dipercayai dengan seorang pelacur dari China dibuat 'Trio Datuk T' pada 21 Mac 2011 di Hotel Carcosa Seri Negara, Kuala Lumpur.

    ReplyDelete
  11. Rakaman video seks membabitkan pelaku didakwa mirip Anwar itu juga disahkan tulen oleh pakar pengimejan video dari luar negara.

    ReplyDelete
  12. sumpah laknat bkn utk pengakuan zina tau, sumpah laknat hanyalah di antara suami isteri aje.Belajar dulu kalau nak cakap pasal sumpah laknat.Jgn hidup dalam kejahilan,cari ilmu sebagai bekal akhirat.

    ReplyDelete
  13. Umporno suka sex.. kami undi Pakatan Rakyat.. ABCD...

    ReplyDelete
  14. 55 tahun sudah berlalu 05.05 muncul kembali TOLAK UMNO.TOLAK BN

    INI KALI TATAP UNDI PAKATAN RAKYAT

    ReplyDelete
  15. UMNO BABI HARAMJADAH YAHUDI...PEGI MAMPOS LAH UMNO DAN BARUA BARUA HARAMJADAH UMNO KAT BUMI MALAYSIA NI UMNO YAHUDI SIAL BABI BANGSAT BARUA UMNO ISRAEL.....

    ReplyDelete
  16. Umno telah memfailkan saman fitnah terhadap Setiausaha Agung PAS Datuk Mustafa Ali dan dua lagi berhubung penerbitan lima artikel yang mengaitkan pertubuhan itu dengan penyebaran video lucah di laman sesawang baru-baru ini.

    ReplyDelete
  17. Writ tuntutan itu difailkan Setiausaha Kerja Umno Datuk Ab Rauf Yusoh bagi pihak Umno pada Isnin di pejabat pendaftaran Mahkamah Tinggi Sivil melalui Tetuan Hafarizam Wan & Aisha Mubarak.

    ReplyDelete
  18. Umno memfailkan saman itu atas alasan artikel berkenaan adalah satu pembohongan nyata dan berniat untuk membawa organisasi itu ke dalam skandal awam dan dibenci.

    ReplyDelete
  19. "Umno mahu menjelaskan yang mereka tiada kaitan dengan politik kotor ini dantidak terlibat langsung," katanya

    ReplyDelete
  20. Umno memohon ganti rugi am, khas, teruk, teladan, faedah, kos, satu perintah injunksi menghalang defendan-defendan atau ejen-ejen mereka menerbitkan kata-kata fitnah itu terhadap Umno dan perintah kesemua defendan menerbitkan permintaan maaf secara bertulis di akhbar dan majalah.

    ReplyDelete
  21. Umno juga mendakwa Mustafa pada hari sama telah menfitnah Umno di ceramah awam di markas PAS Kampung Molek, Dungun , Terengganu yang kemudiannya diterbitkan semula artikel kedua mengenai Umno di laman portal HarakahDaily.net.

    ReplyDelete
  22. Umno mendakwa kata-kata fitnah itu dalam erti kata lazim dan biasa membawa maksud bahawa Umno yang merancang insiden berkaitan video lucah itu, Umno sengaja membuat video itu dan parti itu merupakan dalang di sebalik pembikinan video itu.

    ReplyDelete
  23. There is also news of a fall in sales in retail shops, and of motor vehicles, signs of a decline in consumer spending as the recession bites into household incomes in rich countries.

    ReplyDelete
  24. Many developing countries and East European economies are also in deep trouble, with some entering the bankrupt zone and others nearing it.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.