Friday, November 18, 2011

Dibayar USD3500, Artis Malaysia Gambar Bogel?

Apa sudah jadi dengan artis wanita Malaysia. Sanggup bergambar BOGEL KERANA DIBAYAR USD3500 sahaja untuk dimuat dalam majalah FHM keluaran bulan 10/2011.

Artis wanita Malaysia bernama ZARINA ANJOULIE pernah bergambar seksi / bogel sehingga nampak lurah alat sulit dan buah dada yang besar di sebarkan dalam internet tahun 2008.

Terbaharu Zarina Anjoulie bergambar separuh bogel dan seksi serta nampak pusat bertindik, buah dada besar ala akters Hollywood. Memang cukup seksi habis.

Jawapan yang diberi cukup bagus Zarina cukup bagus, gambar separuh bogel dibuat kerana dapat bayaran. Hebat.

Kita mengharap pehak yang berkuasa mengambil tindakkan yang sewajrnya kepada artis artis Malaysia terutama wanita yang sangat suka tayang buah dada. peha dan gambar yang agak seksi tidak dipaparkan dalam media tv dan media cetak.

-Tranungkite

18 comments:
Write comments
  1. Kina ada banyak artis yang open minded, bukan macam dulu.

    ReplyDelete
  2. Pertama kali saya dengar nama Zarina Anjoulie ini, nanti saya google.

    ReplyDelete
  3. Zarina ni bekas artis saja, dia cuma pernah berlakon dalam satu drama sahaja.

    ReplyDelete
  4. Apakah kalau dibayar dia nak lakukan sek juga kalau pasal bayaran tak ada masalah bolehlah hentam dia seterusnya buat video prono dan dan upload di youtube.Dengan cara ini mungkin buat pengajaran.

    ReplyDelete
  5. Mana bapa dan emak dia nie tak nak bagi nasihat ke! sebab orang tua juga akan dapat dosa apa yang dia lakukan sekiranya mereka tak nasihatkan lainlah kalau orang tua dia pun nak wang hasil haram jadah tu.

    ReplyDelete
  6. rasanya dia ni bukan artis terkenal pun..patut dia menjaga setiap tingkah lakunya..

    ReplyDelete
  7. faz.. saya rasa sebab dia tidak terkenal la dia buat begitu..

    ReplyDelete
  8. Cantik tapi sayanglah kalau macam itu..

    ReplyDelete
  9. Boleh tahan laser juga mulut artis ni. Dulu heboh tersebar gambar bogelnya. Anyway, daripada pihak berkuasa ambil tindakan terhadap artis yang bergambar terdedah sana sini, lebih baik mereka banteras kegiatan eplacuran yang semakin berleluasa.

    ReplyDelete
  10. kali ini tidak diselindungkan lagi siapa gerangannya artis tu. malulah sikit dengan tingkahlaku begitu..ataupun artis ni memang pun tak pandai malu.

    ReplyDelete
  11. betul..daripada bising sana sini...baik benteras kegiatan pelacuran..tempat urut...

    ReplyDelete
  12. menggunakan aset peribadi utk kepentingan sendiri, hak dia maa...

    ReplyDelete
  13. Pirit kalau orang doakan semua anak perampuan kau guna aset peribadi jadi pelacur kalau boleh free untuk semua lelaki yang berminat termasuk kau juga pirit.Nah apa kau rasa selesa atau memang kau berfikiran animal sex.Hehehehe betulah kau Jempirit Pirit bagus bertaubat.

    ReplyDelete
  14. dear anon:

    apa hak anda utk sibuk klu ada sesiapa/artis yg telanjang? siapa paksa anda tengok klu x suka? @ tapuk2 anda siok jg tengok, who knows? thnx 4 yr 'doa', anyway...

    ReplyDelete
  15. Pirit anda perosak bangsa mengalakan maksiat sepatut memberi nasihat dalam bermasyarakat,kalau anda jadi PM pasti negara menjadi pelancongan pelacur 1 Malaysia.

    ReplyDelete
  16. dear anon:

    sy x pro maksiat ttp sebaliknya, realistik. x ada sesiapa pun yg boleh memaksa pilihan org lain. sy x memiliki kuasa utk melarang org telanjang, jd pros, jd porn star, mengamalkan free sex, etc. anda sendiri boleh melakukannya? jika ya, anda layak jd tuhan...if thats the case then what can i say, CONGRATULATIONS!!!

    ReplyDelete
  17. hebat sangat ka dy ni

    ReplyDelete
  18. sedar2lah artis yang ada tingkahlaku@hobi macam ni.tutup aurat sikit. lainlah kalau dia artis hollywood ke bollywood..memang tak hairan pun

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.