Thursday, September 15, 2011

Panduan Membina Laman Web

Panduan Membina Laman Web
Jimatkan wang anda dengan panduan mudah langkah demi langkah membina laman web dan salesletter anda sendiri...Turut disertakan panduan Cpanel, Autoresponder, Ad Rotator, Sistem Affiliate, Borang, dan Skrip Tambahan.

Adakah anda selama ini tercari-cari satu panduan yang lengkap tentang cara yang mudah membina laman web sendiri...? Kini anda mampu membina dan memiliki laman web sendiri tanpa perlu mengupah orang lain dengan panduan yang diberikan di dalam ebook "Panduan Asas Membina Laman Web" ini.


KANDUNGAN EBOOK


Ebook dengan 189 muka surat ini lengkap dengan panduan berguna yang anda perlukan sebagai orang baru yang ingin memulakan pembinaan laman web sendiri. Lihat dan perhatikan maklumat di bawah yang berkaitan dengan kandungan yang terdapat di dalam ebook tersebut.


Bahagian 1


Bahagian ini terdiri daripada 6 tajuk utama iaitu :

  • Pengenalan kepada dunia Internet, pembinaan laman web dan ebook Panduan Asas Membina Laman Web.
  • Melalui ebook ini turut diterangkan tujuan-tujuan seseorang hendak memiliki laman web sendiri.
  • Seterusnya tajuk mengenali laman web seperti ciri-ciri yang perlu ada kepada sesebuah laman web dan struktur laman web tersebut.
  • Keperluan membina laman web. Keperluan yang dimaksudkan ialah keperluan perkakasan dan keperluan perisian.
  • Perisian-perisian yang boleh anda gunakan untuk membina laman web. Terdapat beberapa perisian yang senang digunakan dalam membina laman web tersebut.
  • Akhir sekali mengenali paparan dan fungsi-fungsi yang terdapat di dalam persekitaran Frontpage yang menjadi perisian utama di dalam penerangan keseluruhan ebook ini.
Untuk Maklumat Lanjut KLIK SINI

No comments:
Write comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.