Sunday, July 15, 2012

Seorang lagi Selebriti Sertai PAS

Seorang lagi selebriti yang merupakan seorang pengarah dan pelakon filem, Adam Hamid dengan rasmi menyertai Pas semalam d Padang Kelab Sultan Sulaiman sempena Himpunan Hijau Peringkat Wilayah.

Sekalipun pada petangnya, kebanyakan pimpinan dan ahli PAS kepenatan kerana terlibat di dalam Himpunan Oren Selamatkan FELFA, namun demi perjuangan menegakkan kebenaran dan keadilan, ia tidak menjadi halangan untuk mereka hadir di dalam Himpunan Hijau peringkat Wilayah yang diadakan di Padang Kelab Sultan Sulaiman, Kg. Baru.













Video streaming by Ustream

16 comments:
Write comments
  1. Pasal seorang selebriti masuk PAS pun nak kecoh?

    ReplyDelete
  2. PAS parti yang hanya cukupkan forum.

    ReplyDelete
  3. PAS macam cuba menggunakan selebriti untuk mendapatkan sokongan daripada para peminat.

    ReplyDelete
  4. Dalam parti politik Malaysia, hanya satu parti sahaja yang sering menerima selebriti dalam parti mereka. Yang lain memang jarang mendengar ada artis yang mengikuti parti mereka.

    ReplyDelete
  5. Kan Tun M dah kata yg CERDIK masuk PAS dan yg BODOH masuk umno.

    ReplyDelete
  6. Tidak hairanlah ada selebriti yang akan menyertai politik.

    ReplyDelete
  7. Bukan benda yang baru selebriti masuk ke mana2 parti politik.

    ReplyDelete
  8. bila masa PAS mengheboh-hebohkan artis ni..

    ReplyDelete
  9. macam hebat sangat la tu

    ReplyDelete
  10. pas gunakan artis untuk dptkan tarikan.

    ReplyDelete
  11. Saudara-saudara sekalian percayalah,



    Kita menentang PAS, bukan kerana nama dia PAS. Kita menentang Pakatan Rakyat bukan kerana dia lama membangkang kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan pemimpin yang rendah moralnya, pemimpin yang menyokong Seks Bebas dan pemimpin yang menipu demi hendak berkuasa. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka.


    Percayalah saudara-saudara sekelian,
    Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan menolak hukum Allah mengenai liwat dan zina.

    ReplyDelete
  12. Ramai betul artis yang berminat menyertai PAS.

    ReplyDelete
  13. alhamdulillah..makin ramai artis khususnya dan rakyat Msia amnya brminat dgn KUMP ISLAM.

    ReplyDelete
  14. Bila lagi PAS mahu hebohkan. Ini saja yang PAS dapat lakukan sebenarnya.

    ReplyDelete
  15. parti yang suka sangat menganjurkan perhimpunan adalah parti yang bakal2 menghancurkan negara ini.. disebabkan sikap tidak profesional mereka, maka setiap kali negara ini berhadapan dengan masalah, hanya satu saja penyelesaian yang mereka gunakan iaitu perhimpunan.. besok2 nak tarik pelabur pun mereka akan gunakan perhimpunan..

    ReplyDelete
  16. saya masih ingat ketika Hadi buat kenyataan menghina penduduk asli Sarawak yang tidak menyokong calon mereka.. kononnya penduduk itu masih pakai cawat dan tinggal atas pokok.. itukah contoh pemimpin yang mahu memerintah negara ini??

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.