Thursday, February 14, 2013

Deepak : Rosmah Guna Ilmu Sihir & Bomoh

Datin Seri Rosmah Mansor menggunakan bomoh untuk menguasai pentadbiran kerajaaan termasuk mengawal kontrak Kementerian Kewangan, kata ahli perniagaan, Deepak Jaikishan.

Rosmah guna ilmu sihir untuk menundukkan suaminya, Najib, kata Deepak.

“Rosmah juga menggunakan ilmu sihir terhadap musuh politik, malah menggunakan bagi ‘menundukkan’ suaminya, Datuk Seri Najib Razak,” katanya.

Bercakap kepada Keadilan Daily, Deepak juga mengakui bertanggungjawab membayar dan membawa bomoh berkenaan untuk bertemu Rosmah apabila diminta berbuat demikian.

“Saya yang bawa bomoh itu ke rumah Rosmah di Kuala Lumpur, menyediakan hotel penginapan, tiket perjalanan, malah nombor akaun bomoh itu pun saya ada,” katanya.

Beliau berkata, Rosmah juga menggunakan bomoh berkenaan untuk ‘menundukkan’ sebahagian pemimpin Umno BN yang dirasakannya perlu bagi kepentingan sendiri.

“Bomoh itu digunakan untuk orang akur atau perlu diakurkan. Saya sendiri saksikan upacara perbomohan,” katanya tetapi enggan menjelaskan butiran lanjut.

Deepak juga mengakui memiliki bukti berbentuk gambar, nama, alamat, bayaran berkaitan penggunaan khidmat bomoh yang bakal dimuat dalam buku keduanya.

Beliau yang diketahui umum rapat dengan Rosmah sebelum ini hingga menganggap isteri Perdana Menteri itu sebagai ‘kakak’ bercadang mendedahkan butiran lengkap melalui buku berjudul ‘Black Rose 2.0: Black Magic Women.

’ Katanya, buku setebal 47 halaman itu yang dijadual dimuat naik ke internet mulai 16 Februari ini, bakal memapar kecenderungan Rosmah terhadap amalan ilmu hitam.

“Gambar upacara ilmu hitam itu juga dimuatkan dalam buku berkenaan,” kata Deepak.

Mengulas kenyataan Tun Dr Mahathir Mohamad baru-baru ini yang meminta supaya Najib tidak melayan pendedahannya, Deepak berkata:

“Mereka boleh tak pedulikan saya tapi mereka tidak boleh nafikan kebenaran dan hukuman tuhan.

Saya simpati pada Najib sebab ada isteri sejahat itu,” kata Deepak. -KD

43 comments:
Write comments
  1. ui na'' main bomoh2 pula, patutlah kadang2 najib ketinggalan dibelakan rosmah''

    ayoyoo harusanasini apa komen?

    ReplyDelete
  2. INILAH PENJELASAN YG TEPAT WALAUPUN TDK SEMUA KELUAR BUKN FITNAH DN TUDUHN DICIPTA PALSU BERBANDING DSAI YG BERMCM2 FITNAH PALSU DIREKA CIPTA. WAHAI MANUSIA YG MH MNYOKG UMNO/BN SEBLUM KAMU MATI LBH BK KAMU TERTAUBAT DN FIKIRKN MASAK2 SEBELUM KAMU MENYESAL MH SOKONG umno/bn YG SUDAH TDK RELEVAN LG. KALI INILAH KITA WAJIB FIKIR POSITIV JGN SALAH PILIH NANTI BURUK DN MENYESAL PDNYA MAKA KITA RAMAI2 SOKONG PAKATAN UBAH DAN TUKAR DALAM PRU13 tinggalkan UMNO/BN kuburkn dn hancurkan krn menipu dn khianat pd rakyat jelata. Sy dn klrga serta ramai kawan2 yg lain tlh haramkan UMNO/BN untk sokg PAKATAN. SABAH BUKN FIX DEPOSIT UNTK UMNO/BN tetapi kali inilah UBAH rakyat bukn bodoh untk diperbodohkn dn ditipu mcm2 dekat pilihn raya ini. MMPUSLAH KAMU PEMIMPIN SABAH UMNO KALI INI KECUNDG TANPA MARUAH TDK TH MALU!!!!!!! Kami anak jati Sabah bukan PTAI yg dberi IC untk mgundi. Lihat dn tggu pilihn raya kami akn nekad halang org2 palistan mgundi dalm daerah kami dn yg lain jels bukn org tmpatn. Biar bergaduh sampai matipun kami tetap pertahankn tanah air dceroboh oleh org asing kami tolak dn halang dari mgundi akibat pgkhianatan pemimpin UMNO/BN SABAH YG BAHALUL!!!!!!!!!!!!! Tanah kami diambil olelh pemimpin UMNO/BN tanpa kerelaan. Tapak pasar PUTU hilg krn penipuan pemimpin UMNO/BN yg curang dn menipu tlh diambil jadi hak milik Haji Nasir Sakaran!!!!Semporna tdk semporna sesuai nama asalnya dg TONGTALUN erti sebenrnya ialah HUJUNG HUTAN yg penuh dg SAMPAH sehingga kini masih bandarnya penuh dg SAMPAH tanpa kawalan. Kalau dulu tmpat membuang sampah didalm perkuburan org2 ISLAM SEMPORNA atas kbijksanaan dn tggongjwb tindgkn segera pgawi sebelum ini oleh En AZINUN SANARUL dan En Salasidu tetapi telh dipindahkn ke daerah lain atas sebb tdk sebuluh mgikut arahn salah yg hnya untk dperbodohkn untk mnjaga kepentingan org politik Semporna. Akibt dasar kroni dn takutkn pgawai yg tdk ikut telunjk bodoh mereka cari alasn tdk masuk akal tlh dtukrkn hingga hari ini SEMPORNA MASIH TDK SEMPORNA.krn kezaliman dan pgkhianatn Pemimpin UMNO/BN Semporna yg gagal bw kemjuan dn tdk mmbantu rakyat yg miskin hnya diajar jd pengimis kekal minta sedekah!!!!!Haji Safie apdal dn Haji Nasir Sakaran kaya raya tetapi mereka punya bnyk krita mewah dn bnyk rumah mewah diluar daerah bahkn diluar Negara. Datg ke daerah tongtalun semata2 hnya untk mmperbodohkn rakyat yg bodoh. UMNO dan PEMIMPIN nya wajib di TUKARRRR. INI KALILAH kita bersatu untk Undi PAKATAN.

    ReplyDelete
  3. TUKAR TUKAR KITA TUKAR APA JUGA DENGAN DUIT 500 BUKAN BIKIN KAYA AMBIK SAJA UNDI PANDAI PANDAILAH/INGAT BN KASIH 500 TETAPI MEREKA DAH KEBAS BERAPA BANYAK DUIT RAKYAT.HARGA BARANG NAIK SEGALA GALA NAIK MEREKA BERSENANG LENANG DENGAN DUIT RAKYAT

    ReplyDelete
  4. Jgn kita SUU DZON dgn Kak Rosmah...cincin tu di menabung sejak dr bangku sekolah lagi. Dah ada RM24 juta, dia order le sebentuk cincin

    ReplyDelete
  5. Datin Seri Rosmah Mansor menggunakan bomoh untuk menguasai pentadbiran kerajaaan termasuk mengawal kontrak Kementerian Kewangan, kata ahli perniagaan, Deepak Jaikishan.

    Tuduhan yang bukan-bukan dibuat.

    ReplyDelete
  6. “Bomoh itu digunakan untuk orang akur atau perlu diakurkan. Saya sendiri saksikan upacara perbomohan,” katanya tetapi enggan menjelaskan butiran lanjut.

    Masing-masing menilaikannya.

    ReplyDelete
  7. “Mereka boleh tak pedulikan saya tapi mereka tidak boleh nafikan kebenaran dan hukuman tuhan.

    Biarlah rakyat sendiri yang menilaikannya.

    ReplyDelete
  8. They can do anything to retain their power.

    ReplyDelete
  9. Mungkin Rusmah merupakan sebab utama kegagalan Najib?

    ReplyDelete
  10. They can do anything to maintain their power.

    ReplyDelete
  11. Banyak yang Rosmah melakukan yang tidak diketahui rakyat ke?

    ReplyDelete
  12. “Saya yang bawa bomoh itu ke rumah Rosmah di Kuala Lumpur, menyediakan hotel penginapan, tiket perjalanan, malah nombor akaun bomoh itu pun saya ada,” katanya.

    Apa pun boleh berlaku dalam politik. Kini, ilmu sihir juga dikaitkan.

    ReplyDelete
  13. Rakyat perlu pandai menilai.

    ReplyDelete
  14. “Bomoh itu digunakan untuk orang akur atau perlu diakurkan. Saya sendiri saksikan upacara perbomohan,” katanya tetapi enggan menjelaskan butiran lanjut.

    Harus juga memberi penjelasan jika benar kes ini sah.

    ReplyDelete
  15. agak2nya si pairin, si dompok dah kena ilmu guna2 tak? ehh palis2..

    ReplyDelete
  16. Mengarut betul dawkaan bahawa Rosmah Mansor menggunakan bomoh untuk menguasai pentadbiran kerajaaan.

    ReplyDelete
  17. Tak sangka Deepak boleh mengeluarkan kenyataan yang begitu tidak logik tentang Rosmah.

    ReplyDelete
  18. Kenapa pula Deepak membantu membayar dan membawa bomoh berkenaan untuk bertemu Rosmah?

    ReplyDelete
  19. Kalau betul dakwaan Deepak, dedahlah siapa bomoh tersebut.

    ReplyDelete
  20. Harap rakyat akan membaut penilaian logik tentang dakwaan ini tentang Isteri PM kita.

    ReplyDelete
  21. Tidak lama dahulu blog-blog pro-kerajaan ada mendedahkan strategi pilihanraya Pakatan Rakyat yang dibocorkan oleh sumber dalaman parti tersebut.

    ReplyDelete
  22. Jika ada yang masih ingat, antara strategi utama PR menjelang pilihanraya ialah menyerang Datin Seri Rosmah Mansor dengan menggambarkan beliau sebagai boros, sombong dan buruk tingkahlaku.

    ReplyDelete
  23. Nampaknya, walaupun strategi tersebut telah pun bocor, PR tetap menggunapakainya kerana ketandusan isu yang ‘valid’ untuk menyerang kerajaan.Maka, Rosmah pun dijadikan isu utama oleh media-media pembangkang walaupun sebenarnya tiada isu.

    ReplyDelete
  24. Tidak serik apabila terkantoi dengan tuduhan cincin RM24 juta yang sebenarnya dibawa ke Malaysia untuk pameran, kini PR menurunkan pula harga penipuan kepada RM2.5 juta bagi sebuah jam tangan Rosmah dan RM500,000 bagi sepasang subang beliau, seperti yang tertera dengan tulisan besar di muka belakang Suara Keadilan.

    ReplyDelete
  25. Yang peliknya, di muka 31 akhbar tersebut faktanya terbalik pula di mana ia menyebut, “Rosmah dilapor memakai subang bernilai RM2.5 juta dan jam tangannya dianggar bernilai antara RM350,000 hingga RM500,000.”

    ReplyDelete
  26. Lebih pelik lagi apabila di dalam media alternatif PR, hanya jam tangan yang dipertikai iaitu berharga RM350,000 dan kisah mengenai subang tidak pula digembar-gemburkan.

    ReplyDelete
  27. Kecelaruan fakta ini saja sudah cukup menunjukkan bahawa kisah ini sengaja diada-adakan mengikut ‘sedap rasa’ si penulis.Entah kenapa kisah mengenai subang kurang dimainkan berbanding jam. Mungkinkah kerana menyedari bahawa kisah mengenai subang akan menyebabkan mereka terkantoi lagi sekali...?

    ReplyDelete
  28. Jika takut kisah subang terkantoi kerana ia tidak benar, maka kisah mengenai jam juga sama kerana Datin Seri Rosmah tidak pernah berbelanja sedemikian besar hanya untuk sebuah jam. Tetapi beliau ada mengakui ada menerima hadiah jam tangan mewah dari pihak tertentu dalam salah satu lawatan beliau ke luar negara, sepertimana kelaziman seorang VIP.

    ReplyDelete
  29. Ini tidak seharusnya menjadi isu kerana seorang bekas banduan seperti Anwar Ibrahim juga pernah mengakui menerima hadiah jam tangan Omega dari pihak tertentu.

    ReplyDelete
  30. Desakan PR agar Rosmah mengisytihar harta amatlah melucukan kerana pemimpin PR sendiri enggan mengisytihar harta walaupun diselubungi persoalan dari rakyat tentang dari mana datangnya kereta Ferrari Azmin Ali atau wang untuk Anwar dan keluarga keluar negara beribu-ribu kali setahun?

    ReplyDelete
  31. Jika setiap perbelanjaan isteri PM ini dikatakan ditanggung oleh kerajaan atau rakyat maka bagaimana pula dengan perbelanjaan pemimpin PR tersebut....? Apakah mereka selama ini bermewah atas wang kerajaan atau rakyat Selangor...? Atau wang Soros...? atau wang Yahudi...?

    ReplyDelete
  32. Tidak seperti perbelanjaan rasmi Datin Seri Rosmah yang terikat kepada peraturan dan kelulusan kabinet, perbelanjaan pemimpin PR tidak terikat kepada apa-apa peraturan atau kelulusan. Oleh itu, adalah mustahil bagi Datin Seri Rosmah untuk ‘mencekau’ wang kerajaan atau wang rakyat untuk perbelanjaan peribadi, tetapi sebaliknya pemimpin PR tidak mustahil berbuat demikian.

    ReplyDelete
  33. Malah, PR juga tidak pernah menyembunyikannya dan langsung tidak merasa bersalah menggunakan wang rakyat Selangor untuk membayar kos guaman pemimpin mereka yang bersifat peribadi.

    ReplyDelete
  34. Untuk ini, kita tidak pasti apa yang tertulis di dalam laporan audit kerajaan Selangor bagi kos guaman peribadi tersebut, tetapi yang pastinya ia telah diumumkan sendiri oleh Menteri Besar.
    Dengan itu, tidak usahlah PR terus cuba memburuk-burukkan Rosmah dengan cuba menyamakan beliau dengan Imelda Marcos atau mana-mana isteri Ketua Negara yang boros.

    ReplyDelete
  35. BN tidak pernah mengurustadbir negara cara PR iaitu mencampuradukkan peribadi, politik dan kerajaan negeri. Buktinya, ekonomi negara berada dalam keadaan kukuh dan berkembang dengan selesa. Tidak mungkin rekod ekonomi negara ini begitu baik jika benar kewangan negara tidak diurus dengan baik.

    ReplyDelete
  36. Ini lagilah tuduhan yang idak masuk akal.

    ReplyDelete
  37. Jangan sebarang membuat tuduhan yang tidak benar dan tiada bukti yang kukuh.

    ReplyDelete
  38. Jangan mudah terpedaya dengan tuduhan-tuduhan liar pembangkang.

    ReplyDelete
  39. Anonymous said...
    February 18, 2013 at 12:44 AM

    Mengarut betul dawkaan bahawa Rosmah Mansor menggunakan bomoh untuk menguasai pentadbiran kerajaaan
    ( Kalau tidak betul kenapa Rosmah tak saman saja? Takutkah rahsia terbongkar?)

    ReplyDelete
  40. entah betul ke tidak ni.

    ReplyDelete
  41. MEMANG BETUL BENDA NI,ADA POLIS NEGERI SEMBILAN BERITAHU ROSMAH GUNA BOMOH INDIA,AKU PUN DAH MELUAT MCM NI TUKAR JE KALI INI,NAK TENGOK KEMANA PAK MENTERI BN NAK PERGI

    ReplyDelete
  42. Melayu dgn bomoh memang sinonim.Zaaba kata,Melayu miskin belaka.Miskin harta benda,miskin ilmu,miskin,budi pekerti,miskin perangai mulia..Rasuah,Jual agama kewrana kuasa dan duit,main bomoh memang amalan bangsa bodoh ni.Tak percaya tanya Allah sendiri.

    ReplyDelete
  43. Orang yg melakukan ini memang buat2 tak percaya dan tak ada sihir ini,bohong,fitnah kerana mereka nak tudong perbuatan mereka main sihir supaya org tidak tahu.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.