Sunday, September 23, 2012

Pondok Telefon Berakuarium

Pernah layan filem Phone Booth? Mungkin korang akan suka dengan akuarium yang akan gua tayangkan ini.

Memang amat cool, mungkin jugak gua rasa Clark Kent pon tak dapat nak masuk pondok telefon ni kalau ada orang minta pertolongan di Jepun.

Akuarium ni gua dapat tau daripada kawan gua di sana yang mana dicipta oleh pelajar di Universiti Kyoto dalam pengajian Arts and Design.

Dan untuk pengetahuan korang semua, pondok telefon ini dah dipasang diseluruh Negara Jepun. Gua harap dalam rancangan Zizan ke Jepun di Astro tu akan tunjuk pondok telefon ni.

Jom gua kasik korang layan tiga empat keping gambar pondok telefon ni.

Memang sangat cool kan?? Jadi kalau nak tengok lagi boleh try join website kat bawah ni.














Images via Laughingsquid.com

Sumber : belogapasajajadi.blogspot.com

No comments:
Write comments

Note: Only a member of this blog may post a comment.