Sunday, March 24, 2013

Samseng DiCekup Kerana Ganggu Kacau Program PKR Di Sabah

Gambar Samseng-samseng UMNO Yang Kena Cekup Kerana Ganggu Kacau Program PKR Di Sabah, Tersebar Luas Di Internet!!!!!.

Lihatlah betapa kecut dan menikusnya samseng-samseng upahan UMNO apabila kena cekup oleh AMK dengan bantuan pihak polis semasa mereka cuba buat ganggu kacau satu program di Kota Kinabalu, Sabah, petang tadi, 24hb Mac 2013...Sebiji seketul macam tikus kena simbah air panas... Tunduk ketakutan.. Kalau tidak bukan main garang dan berlagak lagi... Ingatkan hebat sangat!!!

Bila kena cekup tahu pula kecut perut.. Tapi jangan salahkan mereka.. Itulah sebenarnya peribadi juak-juak UMNO..Belum kena buku dengan ruas dialah hero. Bila dah kena cekup, senyap terus!!!!

Masa kena cekup ketua-ketua mereka pun hilang lesap tak nampak batang hidung.

Syabas kepada PDRM kerana bersikap profesional dalam melaksanakan tugas dan juga AMK yang bertindak pantas dan berani membantu pihak PDRM dalam menagkap para penyangak upahan UMNO ini.

Omak kau tabik spring pada anda kalian.

Sumber: omakkau.blogspot.com

7 comments:
Write comments
  1. suruh dia sekolah balik dari tadika.

    ReplyDelete
  2. masalahnya mereka nih takda duit bayar yuran tadika... tulah sedang cari rm20 dari satu program pakatan...

    ReplyDelete
  3. siasat betul2 ya adakah mereka ini diupah atau sukarela .... kah kah

    ReplyDelete
  4. Jika benar benar ikhlas.. eloklah Hishmuddin 'teropong' ceramah yg dihadiri pemimpin PR dan lihat dgn teropong sendiri.. puak mana yg menganggu dan menimbulkan huru hara... tapi aku percaya.. walaupun meteri teropong tau puak mana yg bikin kacau dan samseng...dia tetap menuding jari pada PR.. malah Unit Media Baru dan GEMPAK suah bersedia utk merakamkan tindak balas dari penyokong PR utk dipropagandakan pada rakyat melalui media mereka..

    ReplyDelete
  5. Kalau BN/umno buat ceramah, penyokong PR mana Ada buat kacau....tp kalau PR buat ceramah Ada SAJA samseng umno buat kacau...inikah demokrasi? Minta pemimpin umno tegurlah penyokong kalian krn masalah itu Akan membuat rakyat menilai kepimpinan BN/umno yg menghalalkan gangsterism...salam

    ReplyDelete
  6. SAMSENG UPAHAN SUDAH BERSIAP SEDIA DENGAN AGENDA MENGANGGU CERAMAH PR...MENTERI UMNO BN TELAH MEMECAHKAN TEMBELANG NYA SENDIRI !!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Ikhlas aku cakap le,penceroboh Sulu lebih 'mulia' dr budak2 barua tu. Dr satu sudut, penceroboh Sulu tu bertindak demi Kesultanan wilayah mereka manakala budak2 barua tu??Upah RM30 sorang kot.

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.